Despre mine

 



Numele meu este Iuliana Ivan, sunt nascuta in luna Iulie a anului 1988.  Nu as putea da sfaturi despre machiaj daca nu as fi in masura. Sunt Make-Up artist si ador ceea ce fac. Iubesc domeniul beauty si am fost intotdeauna fascinata de ce impact poate avea machiajul asupra femeii.

De la varsta de 19 ani am prestat munca de birou, iar intr-o zi stand la birou si incercand sa ies din zona de confort am simtit nevoie mare de o schimbare. Mi-as spus: " imi doresc sa fac make-up!"

Asa am luat marea decizie de a ma inscrie la scoala. Am ales sa fac cursurile de MUA la Scoala de make-up Ramona Chirita, din Bucuresti. Nu regret ca am ales aceasta scoala. Am iesit de pe "bancile scolii" si am intrat in paine cum s-ar spune. Imediat dupa absolvirea scolii am fost invitata sa machiez la INFO Fashion Romania editia 2022. 

Cateva poze din culisele INFO Fashion Romania:






Ulterior, am inceput sa am clientele mele, am colaborat cu cliente pentru sedinte foto, cat si pentru evenimente. 

Tot in cadrul scolii am avut onoarea de a lua parte la 2 dintre cele mai mari Masterclass-uri organizate de Magazinul de Make-Up si Scoala de make-up Ramona Chirita. Primul Masterclass la care am participat si am aflat noi tehnici despre machiaj, si stilul rusesc in acest domeniu a fost in anul 2022 la Hotel Capitol.  Acesta a fost sustinut de Valya Lelyukh si este incredibil de talentata cand vine vorba de fantezie si machiaj.


Echipa Mgazinul de Make Up & Scoala de Make Up Ramona Chirita


Al doilea MasterClass a fost in 2022, organizat tot de Magazinul de Make-up si Scoala de make-up Ramona Chirita. Recomand tuturor  MUAs sa participe la astfel de ore, deoarece invitati sunt cei mai buni artisti si intotdeuna vei putea acumula tehnici noi de machiaj cat si produse de care habar nu aveai.

Cateva poze de la MasterClass cu Lavi Nechifor


Echipa Mgazinul de Make Up & Scoala de Make Up Ramona Chirita



In aceasta sectiune voi reveni periodic si va voi actualiza cu privire la evolutia mea ca MUA.

Imi doresc ca fiecare dintre cele ce viziteaza acest Blog sa comenteze, sa vina cu sugestii, intrebari, si cerinte. Voi fi mai mult decat fericita sa interactionam.

Va multumesc.

Cu drag,

Iuliana Ivan MUA





Comentarii

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *